No love...







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اشتباه...

دلم برایت تنگ است،برای زمانی که دستانت را میگرفتم و به چشمانت خیره میشدم،یاد داری به من میگفتی هیچوقت تنهایم نگذار گفتمت هرگز عمرم هرگز تنهایت نمیگذارم... ولی آنقدر تورا باورکرده بودم که فکر میکردم توهم اینگونه مانند منی اشتباه،اشتباه... چقدر کودکانه باورت کرده بودم افسوس... حال تو نیستی مانند پیرمردی شدم که به زیر یه درخت کهنسال نشسته و آرام درتنهایی خود میگرید بر داشته هایی که الان ندارد غریب افتاده است در این دنیای بی رحم پس منم غریبه ام بین همه بدون تو

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط داره میترکه مخم... در 1:39 | |