No love...







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 گاهی لازمه کرکره ی زندگیمون رو بکشیم پایین,

یه پارچه سیاه بزنیم رو درش و بنویسیم:

کسی نمرده,فقط دلمون گرفته.

 

 

درِ هرسکوتی را که بگشایی ، یک عالمه

حرف از آن بیرون می ریزد..

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
كجاى دنیا ایستاده ام؛

كه دیگر نه آفتاب گرمم میكند

و نه مهتاب سرد...

كجاى دنیا نشسته ام؛

كه دیگر نه دیوان شاملو آرامم میكند

و نه لیوان مقعر...

نمیدانم كجا هستم

هر كجاى دنیا هستم گویى یك نفر...

دار و ندارم را با خود به یغما برده است!

دیگر کمتر اشـــک می ریزم ..

دارم بُزرگ میــشوم یا سنـــــگ ..!

نمی دانم ..!
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

SHAHIN
ساعت14:04---13 اسفند 1391
سلام ......وبت عالیه ینی حرف نداره خیلی به دردم خورده ممنون......میخوام لینکت کنم اگه افتخار میدی........شما هم لفطی کن منو لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط داره میترکه مخم... در 12:45 | |