No love...







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 فاصله بین من و تو، تا کجـــــا دنباله داره؟؟؟؟؟

 

قراربودبمونی کنارغرورم نگوقسمت اینه نگوازتودورم قراربودبیای توی بی کسیهام ی کاری کنی واسه دلواپسی هام چقدبغض کردم کنارم نبودی هزارباردلم خاست ببارم نبودی نبودی ببینی چقدسوت وکورم چقد بیقرارم چقدبی عبورم ...

 

 
هی روزگار!!!
من به درک.خودت خسته نشدی از دیدن تصویر تکراری درد کشیدن من؟؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت23:32---3 ارديبهشت 1392
سلام اول اینکه وبلاگت خیلی با حاله از بدو ورود مطالب را میخونم/من دوستای قدیمی را فراموش نمی کنم خداییش امروز وبتو دیدم/چون از وب قبلیم پاک شده بود/لینکت کردم/اگه خواستی بلنک.موفق باشی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط داره میترکه مخم... در 2:59 | |